¿Cuántas veces hemos «juzgado» a alguien por su imagen aun sin quererlo? Ese primer impulso humano de rechazar a un individuo por su aspecto fue lo que incitó a Mónica G. Álvarez a investigar sobre lo que nos transmite una persona cuando la conocemos. La cara fue el punto clave de su investigación. ...
¿Cuántas veces hemos «juzgado» a alguien por su imagen aun sin quererlo? Ese primer impulso humano de rechazar a un individuo por su aspecto fue lo que incitó a Mónica G. Álvarez a investigar sobre lo que nos transmite una persona cuando la conocemos. La cara fue el punto clave de su investigación. En ésta fue esencial la aportación de una desconocida ciencia denominada morfopsicología, que afirma que el cuerpo y la mente están relacionados y que el estado de uno influye sobre el estado del otro y que a través de la observación del rostro se puede analizar la asociación e interacción entre ellos.En este libro, la autora se centra en la maldad, y analiza morfopsicológicamente a parricidas, serial killers, pederastas, dictadores, terroristas, asesinos en masa y de mujeres, magnicidas e, incluso, niños.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.