? Último libro de la trilogía de ?Mamut o Sapiens?, y ?La parálisis que activa?? Ideal para mantener equipos motivados y cambiando permanentemente.En ?Mamut o Sapiens? Albert Riba nos mostró la necesidad de evolucionar y adaptarnos al cambio, y la importancia de tener las necesarias inquietudes para...
? Último libro de la trilogía de ?Mamut o Sapiens?, y ?La parálisis que activa? ? Ideal para mantener equipos motivados y cambiando permanentemente.
En ?Mamut o Sapiens? Albert Riba nos mostró la necesidad de evolucionar y adaptarnos al cambio, y la importancia de tener las necesarias inquietudes para crecer y mejorar. En ?La parálisis que activa?, nos mostró la importancia de tomarse paradas programadas que nos permitan recuperar fuerzas, pensar hacia donde queremos ir, y actuar en consecuencia. En este tercer libro de la trilogía, Albert nos muestra cómo poder seguir evolucionando personalmente dentro de un equipo, y cómo una tropa de sapiens es capaz de sacar adelante cualquier organización. Un texto útil para quienes tienen que gestionar personas y liderar equipos en los cuales sus integrantes puedan desarrollar todo su potencial.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.