Este libro está compuesto por once artículos que, escritos por Manuel Azaña en Collonges-sous-Salève, en 1939, se publicaron por primera vez en España cuando se cumplían 50 años del inicio de la guerra civil. Ahora, quince años después y tras varias reediciones, ven de nuevo la luz en nuestra Biblio...
Este libro está compuesto por once artículos que, escritos por Manuel Azaña en Collonges-sous-Salève, en 1939, se publicaron por primera vez en España cuando se cumplían 50 años del inicio de la guerra civil. Ahora, quince años después y tras varias reediciones, ven de nuevo la luz en nuestra Biblioteca de Bolsillo. Al leerlos con la perspectiva que da el tiempo, uno no sabe qué admirar más: si la honestidad de un hombre que, en la amargura de la derrota, no hace el más mínimo intento por presentar los hechos de modo que le favorezcan, o la extraordinaria lucidez con que explica y razona el fin de la Segunda República española. Para el presidente Azaña, “del hecho de la guerra, por su monstruoso desarrollo, y su impensada duración, únicamente podían venirle a España males infinitos, sin compensación posible”; “¿por qué tanta desventura?”.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.