La imaginació i la necessitat de somiar són eines imprescindibles en l'aprenentatge emocional dels infants, especialment en circumstàncies vitals difícils de travessar.Tracta, amb tendresa i sensibilitat, la diversitat en els models familiars des del punt de vista dels més petits.Sinopsi:Cada matí, ...
Autors :ALCÁNTARA SGARBI, RICARDO/BEN-ARAB CANELA, MÀRIAM
Traductors :BORRÀS DALMAU, LAURA
Ilustradores :BEN-ARAB CANELA, MÀRIAM
Número de pàgines :36
Col·lecció :TRESORS
Número Colecció :11
La imaginació i la necessitat de somiar són eines imprescindibles en l'aprenentatge emocional dels infants, especialment en circumstàncies vitals difícils de travessar. Tracta, amb tendresa i sensibilitat, la diversitat en els models familiars des del punt de vista dels més petits.
Sinopsi: Cada matí, abans d'obrir els ulls, la Júlia es pregunta: «Qui soc, avui?». De vegades és una princesa; d'altres, un pirata, una fada... No deixa de somiar mai perquè sap que els somnis, tard o d'hora, es fan realitat.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.