Com podem arribar a determinar que Qui no vulgui pols, que no vagi a l'era és el refrany més popular de la llengua catalana? Els 100 refranys més populars neixen d'una enquesta feta a través d'internet, el març de 2010, que van respondre 1.200 persones d'arreu de l'àmbit lingüístic.Arran de la recop...
Autors :PÀMIES I RIUDOR, VÍCTOR/PALOU MASIP, JORDI
Número de pàgines :240
Col·lecció :DE 100 EN 100
Número Colecció :16
Com podem arribar a determinar que Qui no vulgui pols, que no vagi a l'era és el refrany més popular de la llengua catalana? Els 100 refranys més populars neixen d'una enquesta feta a través d'internet, el març de 2010, que van respondre 1.200 persones d'arreu de l'àmbit lingüístic. Arran de la recopilació i tractament d'aquest cabal de respostes sorgeix la idea d'aplegar el recull que ara us presentem dels refranys més populars, amb el significat, variants, curiositats, equivalents en altres llengües i passatges literaris o periodístics que n'il·lustren l'ús i, sobretot, la vigència.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.