¿Quién es la «chica que soñaba con una cerrilla y un bidón de gasolina»? ¿Quién es la presa? ¿Quién es el asesino? ¿Dónde está el mal?De nuevo al frente de la revista Millenium, Mikael Blomkvist ejerce un periodismo sin concesiones. Su nueva investigación: la trata de blancas. Cuando dos periodistas...
¿Quién es la «chica que soñaba con una cerrilla y un bidón de gasolina»? ¿Quién es la presa? ¿Quién es el asesino? ¿Dónde está el mal?De nuevo al frente de la revista Millenium, Mikael Blomkvist ejerce un periodismo sin concesiones. Su nueva investigación: la trata de blancas. Cuando dos periodistas son asesinados, y acusan a Lisbeth Salander de los crímenes, la investigación se convierte en una cuestión de supervivencia.Sylvain Runberg ofrece una nueva vida a Lisbeth y a Mikael, dos héroes que luchan por la verdad, contra la injusticia, y para ello están dispuestos a atravesar las zonas más oscuras de nuestra sociedad contemporánea. El segundo thriller de Stieg Larsson se apoya en una puesta en escena tensa, del catalán Man, según las creaciones gráficas de Josep Homs. Título original: Millenium # 3-4
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.