• SKINTELLECTUAL. INTELIGENCIA COSMÉTICA

    LA CIENCIA QUE HAY DETRÁS DE LOS COSMÉTICOS

    CARVAJAL RIOLA, CRISTINA VARIS MEDICINA. SALUT. BELLESA EAN: 9788417057237 Altres llibre de la col·lecció Altres llibres del mateix autor
    DESNUDAR UN COSMÉTICO: DESPOJAR EL MARKETING QUE LO CUBRE Y LEER LOS INGREDIENTES QUE LO CONFORMAN ANTES DE COMPRARLO¿Qué es el pH? ¿Por qué utilizar un limpiador? ¿A qué edad hay que empezar a cuidarse? ¿Qué efectos tiene la contaminación sobre la piel?¿Hidrata mejor un aceite que una crema? ¿Qué s...
    Ancho: 145 cm Largo: 220 cm Pes: 250 gr
    Pròximament
    15,95 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-17057-23-7
    • Data de llançament : 01/09/2019
    • Any d'edició : 2019
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : CARVAJAL RIOLA, CRISTINA
    • Número de pàgines : 160
    • Col·lecció : ESTILO DE VIDA
    DESNUDAR UN COSMÉTICO: DESPOJAR EL MARKETING QUE LO CUBRE Y LEER LOS INGREDIENTES QUE LO CONFORMAN ANTES DE COMPRARLO

    ¿Qué es el pH? ¿Por qué utilizar un limpiador? ¿A qué edad hay que empezar a cuidarse? ¿Qué efectos tiene la contaminación sobre la piel?¿Hidrata mejor un aceite que una crema? ¿Qué son los sulfatos? ¿Un gel debe hacer espuma para limpiar bien? ¿Puedo utilizar mi hidratante como contorno de ojos? ¿Necesito utilizar un sérum? ¿Las siliconas dejan respirar la piel? ¿Ácido glicólico o salicílico? ¿Los protectores solares caducan?¿El cuerpo se acostumbra a usar cosméticos?

    La ciencia siempre ha estado presente en la cosmética y por fin comienza a estarlo en el marketing. Ya no nos conformamos con comprar cualquier cosa: el típico producto de moda, lleno de promesas imposibles, nos sabe a poco. La cosmética es mucho más que «esa cremita que te pones» y los consumidores nos hacemos más preguntas que nunca: demandamos productos que funcionen de verdad; nos preocupamos por los ingredientes y queremos saber cómo actúan realmente. El consumidor, harto de falsas promesas, demanda transparencia y tiene claro que la única forma de comprar mejor es teniendo toda la información posible para saber si un cosmético merece o no la pena.

    Este libro es una guía útil que se adentra en la ciencia de la cosmética y nos ayuda a comprender y desnudar a nuestros cosméticos dejando de lado el marketing

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.


Subscriu-te al nostre butlletí

Subscriu-te i rebràs totes les nostres novetats. Zero SPAM, només continguts de valor.
He llegit, comprenc i accepto la política de privacitat
Informació sobre el tractament de dades