El revolucionario hallazgo de Chaitin, el número Omega, es una representación exquisitamente lograda de aquello que las matemáticas deben a la intuición y la experiencia. Sus investigaciones arrojan luz sobre lo que podemos llegar a saber acerca del universo y la propia naturaleza de la vida. Chaiti...
El revolucionario hallazgo de Chaitin, el número Omega, es una representación exquisitamente lograda de aquello que las matemáticas deben a la intuición y la experiencia. Sus investigaciones arrojan luz sobre lo que podemos llegar a saber acerca del universo y la propia naturaleza de la vida. Chaitin esboza los pasos intelectuales e intuitivos específicos que lo llevaron hasta su descubrimiento, nos conduce hasta los mismísimos límites del pensamiento científico y nos ayuda a apreciar el arte que reside en la ciencia de las matemáticas. El autor nos muestra que las matemáticas tienen tanto de arte como de lógica, y contienen tanta ciencia experimental como puro razonamiento.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.