Una reflexión en viñetas sobre los límites del humor, obra de uno de los ilustradores que perecieron en la matanza de Charlie Hebdo. ¿Podemos reírnos de todo? ¿Y podremos seguir riéndonos de todo mañana? Son preguntas que vale la pena plantearse. Es el objetivo de este libro. No hay que poner límite...
Una reflexión en viñetas sobre los límites del humor, obra de uno de los ilustradores que perecieron en la matanza de Charlie Hebdo. ¿Podemos reírnos de todo? ¿Y podremos seguir riéndonos de todo mañana? Son preguntas que vale la pena plantearse. Es el objetivo de este libro. No hay que poner límites al humor, que está al servicio de la libertad de expresión, porque donde el humor se detiene, el espacio que deja libre lo ocupan con frecuencia la censura o la autocensura. Ni las religiones y sus integristas, ni las ideologías y sus militantes, ni las gentes de orden y sus prejuicios han de poner obstáculos al derecho a la caricatura, aunque sea excesiva, incluso aunque falte al respeto.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.