Tras el éxito de su anterior libro, Al otro lado del túnel, el doctor Gaona, psiquiatra de reconocido prestigio y colaborador en varios medios de comunicación (programa Iker Jiménez, de neurología y experiencias paranormales, director del Proyecto Túnel, etc.) retoma el tema de la muerte como límite...
Tras el éxito de su anterior libro, Al otro lado del túnel, el doctor Gaona, psiquiatra de reconocido prestigio y colaborador en varios medios de comunicación (programa Iker Jiménez, de neurología y experiencias paranormales, director del Proyecto Túnel, etc.) retoma el tema de la muerte como límite y demás fenómenos de este tipo desde un punto de vista científico. Poniendo el acento en las últimas investigaciones que se están llevando a cabo en Estados Unidos y algunos países europeos, se acerca con rigor y una extraordinaria capacidad de comunicación a temas como las técnicas para acercarse a la muerte,el miedo a la misma, el encuentro con los espíritus, las vidas pasadas, las visitas antes de fallecer, las experiencias paranormales… y hace un profundo estudio del tema de la consciencia y del alma humanas.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.