TESTIMONIOS DE CASOS REALES QUE REVELANQUE HAY VIDA DESPUÉS DE LA MUERTETras la aparición de Vida después de la vida y su meteórico éxitode ventas durante décadas, el Dr. Moody continuó susinvestigaciones sobre las experiencias cercanas a la muerte(ECM).En esta obra se recogen por primera vez los el...
TESTIMONIOS DE CASOS REALES QUE REVELAN QUE HAY VIDA DESPUÉS DE LA MUERTE
Tras la aparición de Vida después de la vida y su meteórico éxito de ventas durante décadas, el Dr. Moody continuó sus investigaciones sobre las experiencias cercanas a la muerte (ECM). En esta obra se recogen por primera vez los elementos comunes que parecen en cada una de las ECM (encontrar visiones comunes de ciudades de luz, reinos de espíritus perdidos y juicios fi nales); nuevos casos relacionados con este fenómeno y todos los testimonios posibles de hombres y mujeres que estuvieron en el umbral de la muerte, o incluso fueron declarados muertos, que no aparecen en Vida después de la vida. Moody también analiza ejemplos a lo largo de la historia y confronta este tipo de testimonios con la visión de la iglesia.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.