Tan senzill com tuitejar t’estimo és la primera part d'una nova trilogia signada per Blue Jeans, l'autor de la sèrie més venuda de literatura juvenil romàntica. En la nova novel·la de Blue, coneixerem a un grup de nois i noies que afronten per primera vegada l'experiència de viure i estudiar lluny ...
Tan senzill com tuitejar t’estimo és la primera part d'una nova trilogia signada per Blue Jeans, l'autor de la sèrie més venuda de literatura juvenil romàntica. En la nova novel·la de Blue, coneixerem a un grup de nois i noies que afronten per primera vegada l'experiència de viure i estudiar lluny de la casa familiar, per la qual cosa Madrid es convertirà en la seva ciutat d'acollida i, la residència, en la seva casa. Tots ells tindran els seus propis problemes individuals i hauran d'enfrontar-se a les bromes, la solitud, els enganys d'Internet, les noves relacions que puguin sorgir, les temptacions poc recomanables… Malgrat tot, i per sobre de tot, triomfarà l'amor, l'amistat i la lleialtat al grup.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.