El Tao Te Ching, de más de 2.000 años de antigüedad, es unode los ejes referenciales del pensamiento oriental.Atribuido a Lao Tse, del cual se dice que estuvo meditandodurante 80 años en el vientre de su madre virgen antes dedecidirse a nacer, consta de 81 apartados compuestos demáximas breves en to...
El Tao Te Ching, de más de 2.000 años de antigüedad, es uno de los ejes referenciales del pensamiento oriental. Atribuido a Lao Tse, del cual se dice que estuvo meditando durante 80 años en el vientre de su madre virgen antes de decidirse a nacer, consta de 81 apartados compuestos de máximas breves en torno al Tao, y de modo singular empieza la obra afirmando que «Del Tao que se puede hablar, no es el Tao Eterno». Así es el libro del Tao, una paradoja constante que inevitablemente deja en el lector un aroma de perplejidad y belleza, detrás de las cuales se asoma toda la potencia de una enseñanza que sorprende. No es un libro de religión, ni de filosofía o ética, sino una obra de sabiduría perenne que abarca y trasciende estos conceptos y que suavemente coloca, a quien se asoma a sus página, justo al borde del abismo del conocimiento.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.