La psicología de la conducta, o behaviorista, es uno de los avances más importantes de la segunda mitad del siglo XX. Y el padre de esta rama de la ciencia es Daniel Kahneman. En un momento de genio logró demostrar que a la hora de tomar decisiones, el ser humano presenta unas tendencias sistemática...
La psicología de la conducta, o behaviorista, es uno de los avances más importantes de la segunda mitad del siglo XX. Y el padre de esta rama de la ciencia es Daniel Kahneman. En un momento de genio logró demostrar que a la hora de tomar decisiones, el ser humano presenta unas tendencias sistemáticas. Es decir, que no sólo tendemos al error, si no a un error predecible. El campo de investigación que abrió con eso hace casi 50 años es de una riqueza tal que sigue dando frutos. En este libro, el primero que Kahneman escribe para un público general, presenta los hallazgos de una vida dedicada a la investigación, que comenzó diseñando pruebas para ver qué oficiales del ejército israelí eran más capaces de soportar la presión del combate. Se trata de un recorrido por el cerebro, la intuición, las teorías cognitivas, el impacto en la economía, la heurística y los dos sistemas de pensamiento, el racional y el intuitivo, que determinan cómo pensamos. Una obra fascinante escrita por el psicólogo vivo más importante del mundo.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.